Принц Хари

Мъжът ми: – Принц Хари се включил в движението Metoo.

Аз: – Така ли? Кой му е намигнал неприлично?

Той:– Никой, но преди 3 години брат му Уилям му скъсал огърлицата и го метнал с един удар на пода. Той паднал на пода върху купичката за кучешка храна и я строшил. Ще иска обезщетение.

Аз: – Горкият. Да му скъсат огърлицата!

Той: – Мрхм, да. Гадният престолонаследник, дето му се пада по-голям брат, го е малтретирал и унижил и сега вика “Долу аристокрацията! Пролетарии от всички страни, обединявайте се!”

Аз (уточняващо) – Ама холивудски пролетарии.

Той – Кофти. Не помня някога да съм носил огърлици.

Аз – Бе имаше една…ама не знам какво стана с нея.

Той – Нищо де. Благодарение на него, сега холивудските съпруги са световноизвестни.

Аз: – Светла ѝ памет на кралица Елизабет и светло да ѝ е царството небесно! Как успя тази жена да е 70 години непоклатимо достойна!?

Той: – Неминуемо ще стигнат до република. Тя толкова високо вдигна летвата, че всички след нея ще им се виждат…едни такива.

П.П. Ако имах брат, който заради едните слава и пари на съпругата си клевети и очерня цялото ми/ни семейство, със сигурност щеше да остане без огърлица и кучешка купичка.

All reactions:

88Ruth Hristova, Vera Stamova и 86 други

Leave a comment