Spam sweet spam

Нямам си насита на спам, ей. И Фейсбук щедро ми предоставя такъв. Днес съм с безукорната съвест на всеотдаен и обогатен ФБ потребител.
Изчислих си аурата на името и на двете галени имена, с които ме наричат. Оттам добавих три аури към собствената си – кой като мен. След стегнат тест се оказа, че съм разполагала и с 2 възрасти без да подозирам-“вътрешна и външна”. Вътрешната по ми хареса.
Открих цифрата 8 сред 100 деветки за по-малко от 10 секунди, а хората дават цяла минута за това. Пробвах се и на изпит за житейска глупотевина. Самодоволно си доказах, че клякам на дивотиите само по два параграфа.(постигнах го с шикалкавене-всъщност са четири) За всеки случай проверих дали според капацитетите умея да си държа езика зад зъбите. Съобщиха официално, че могат да ми избият думите само с чук, и тук малко се усъмних. Влязох в клуба на онези, дето не им пука, че ги наричат “дърво”. Оказа се, че всички сме дървесни видове с рядко богата душевност. Мимоходом маркирах някакъв тест за емоционална интелигентност. Не го ща този, да не излезе, че съм кръгъл идиот в това отношение и да ми развали общото задоволство от високите резултати. Тестове давайте всякакви.  Алтернативата е да се се потопя във ФБ поезия, което ще е пълно падение. Имам куп работа да върша и ми трябва оправдание защо не го правя:)

Leave a Reply

