Неведомите пътеки на небесните тела

 

Earth Venus rozeta

(снимката е публикувана във ФБ страницата  “I fucking love science)

 

Ако начертаем движенията на Земята и Венера за период от 8 години, ще се получи приблизително тази розетка. Ще се опитам да си я представям всеки път, когато:
-политици, фолк-певачки, “почтени бизнесмени”, проститутки и журналисти ми обясняват от ефира, че съм тъп, смотан и безнравствен “лузър”
-говеда ме засичат с колите си, крадат ми огледалата, не ме пускат да паркирам в собствения си двор и ме псуват, когато давам път на пешеходец.
-пребиват някого, защото не му харесали цвета на кожата или гаджето му
-ограбват и измъчват старци и изтезават деца
-убиват кучета и котки
-хора, които познавам от години ми кажат, че не сме приятели вече, защото не ми харесвали социалната позиция
Може би ако тези хора проумеят, че някой, безкрайно по-могъщ от тях очертава шеметната перспектива, няма да се държат като говеда. Аз поне се опитвам никога да не го забравям това.

Leave a Reply

