Concordance

“Дайте ми един син мерлин”-клиентка към продавачката. Мигам на къси-дълги, но врялата и кипяла професионалистка зад касата, без да и мигне окото измъква кутия цигари “Мерилин” и ги мята към авторката на лингвистичната загадка.
Умирам за това, ей, признавам си. :)Импулсът ми винаги е да отида при такъв човек и да го помоля тихичко да ми съгласува по род и число. Само за мен, на ушенце поне 2 минутки. В този случай, както и да я подхванеш всичко те води до ж.р.- една кутия, една цигара, една кутия цигари. Е, да, ама революционерката даже успява да пришие мъжки атрибути на световен символ на женствеността. Съгласувайте, съгласувайте ми на воля, че усещането е велико:)
Leave a Reply

