Подслушване

Изобщо не се изненадвам, нито се притеснявам, че американските тайни служби могат да ме разпознаят и по метаданни(продължителност на телефонен разговор, местоположение, събеседник). Пак се намери кой да слуша. Доволна съм. Останалите пет пари не дават какво им говориш. По всички подслушвани от агенти медиа приказвам само с начетени хора-може момчетата нещо пък да научат. Какво още ще разберат за мен? Че обичам кучета, пийвам бира и кафе, нося дрехи, които не ми ограничават движенията. Мога да карам колело не повече от 20 километра, след това нещо се случва и падам. Като стана  – мога още 20. Обувките ми са обикновено с 1/2 номер по-големи, за да шавам с пръстите на краката като Пипи. Политическите ми убеждения са центристки с подчертан либерален нюанс. И веднага ви става ясно, че няма партия в България, която да ме е прибрала за твърд електорат.Image

Слушам Брукнер само ако на коленете ми има албум с произведения на Джеймс Енсор. Иначе не. Умирам си за джаз и фюжън и ако успея да си подредя картите, след като съм ги разпиляла сръчно по пода, мога да играя бридж. Откак си взех таблет чета по една страница от текущата книга на всяко кръстовище, на което свети червено повече от 30 секунди, но потеглям преди първото пернишко бибибкане. Всичките ми приятели са симпатяги. Имам нормалното количество комплекси, колкото да има какво да анализирам, ако не мога да заспя. Когато съм в настроение се връзвам на два възела. Ако нещо ми е криво – на един.
Това някой да не го знае? Ако не искате да ви подслушват, ползвайте пощенски гълъби и се разхождайте без смарт-устройства. Толкова е просто.”

http://gizmodo.com/surprise-its-super-easy-to-identify-people-from-metad-1489840907?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gizmodo%2Ffull+%28Gizmodo%29&utm_content=FaceBook

Leave a Reply

