Троловете като динозаври

DontFeedTheTrolls2

Казаха ми, че професионалните форумни тролове се разпознавали по встъпителната реплика “А ти къде беше преди 4 (5, 10, 20) години, когато аз …? “. Така влизали остро на “поръчания” автор на статия или негов фен. Даже дочух, че някакъв, в желание да преизпълни дневната си хейтърска норма, се объркал и лепнал следния коментар погрешка: “Ти ли ми се правиш на демократ бе? Прав под масата си ходил, когато аз бях войник по онова време. Откраднах 3 патрона от старшинката и ме набутаха за 3 месеца в карцера…”. Статията била на “National Geographic”, посветена на нови научни открития за живота и навиците на тревопасните динозаври.
Няма как да сме сигурни обаче. Може да е злобен слух, разпространен от конкурентен профи трол.

dinosaurs

Leave a Reply

